vineri, 2 august 2013

Cum spui ”La mulți ani!” unui prieten?

Cum spui ”La mulți ani!” unui prieten? De obicei, se folosește expresia standard: ”La mulți ani cu multă fericire, sănătate și împlinirea tuturor dorințelor”.  Astfel de urări, oricât de bine intenționate ar fi, nu sunt stilul meu. Mie îmi place ca urarea să fie unică, adresată personal și direct persoanei sărbătorite, și cel mai important lucru, să fie exact ca mine, să poarte semnătura mea.

Și cum nu prea îmi plac clișeele, ba din contră încerc să le evit pe cât posibil, atunci când pregătesc o urare trebuie să muncesc mai mult. Îmi place să descopăr exact acele lucruri care o fac fericită pe persoana sărbătorită.

Azi este ziua unei prietene. Ce aș putea să îi transmit pe lângă ”La Mulți Ani!”? Urarea mea sună cam așa:

                ”Să continui fii bună cu tine și cu ceilalți, să continui să zâmbești pentru tine și pentru cei din jurul tău, să nu îți pierzi speranța și să nu te înstrăinezi de copilul din tine. La Mulți Ani! din toată inima.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu