vineri, 26 iulie 2013

Ingredientul meu principal

Ingredientul meu principal este un ingredient minune. Are o mulțime de definiții, chiar și un fruct poartă acest nume. Se aplică în absolut toate cazurile, se poate folosi în orice situație. Nu am auzit vreodată de o supradoză din acest ingredient minune. Nu știu de unde își are izvorul și nici dacă se termină vreodată. Este întotdeauna proaspăt, nu se strică și nu se demodează. Nu poate fi cumpărat și nici împrumutat. Vine din interiorul fiecăruia, nu poate fi comandat de altcineva. Este tot timpul alături, nu poate fi uitat acasă nici măcar din greșeală.

Și eu dețin o punguță din acest ingredient minune. Când gătesc îl adaug alături de celelalte ingrediente și mâncarea iese parcă mai gustoasă, îl folosesc atunci când machiez o prietenă și machiajul arată mai proaspăt, îl folosesc atunci când scriu și parcă stiloul alunecă mai ușor pe foaia de hârtie. Îl port cu mine în permanență și nu mă sfiesc să îl folosesc tot timpul în tot ceea ce fac, fie că lucrez, mă distrez sau iubesc.

Unii spun că acest ingredient minune ne împiedică să ascultăm vocea rațiunii sau ne face să pierdem controlul. Eu vreau să îi contrazic. Pe mine mă ajută să merg înainte, să fiu perseverentă, să mă implic cu trup și suflet. Nu mi-am pierdut gândirea rațională folosind acest ingredient minune, ci el mă ajută să mă concentrez și să fac mai bine ceea ce fac. Ingredientul meu principal este Pasiunea. Este comoara mea de preț.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu