sâmbătă, 29 iunie 2013

Cuvânt înainte

Salutare tuturor. Numele meu este Carla şi în curând voi împlini vârsta de 40 de ani. Mai exact peste opt luni. Numai când mă gândesc la numărul ăsta şi mă cutremur. Sunt sigură că am trecut de jumătatea vieţii. Nu îmi dau seama exact dacă mă aflu in perioada crizei vârstei mijlocii, dar ştiu cu siguranţă că în ultima perioadă a trebuit să fac faţă multor schimbări.

În urmă cu un an, aş fi râs cu poftă dacă cineva mi-ar fi spus ca vor avea loc schimbări importante în viitorul apropiat. Din păcate, acel moment a venit şi în viaţa mea. Aşa că, iată-mă într-un oraş nou, intr-o ţară nouă, învăţând o limbă nouă şi o cultură nouă fără familie, fără servici, fără bani, doar cu laptop-ul în braţe şi, din fericire, cu conexiune la internet. Asta este tot ce am în acest moment.

Nu ştiu ce îmi rezervă viitorul, nu am nici cea mai vagă idee ce voi face de acum înainte şi mai grav, nu îmi dau seama ce vreau eu să fac începând de azi. Sunt undeva în mijlocul vâltorii şi poate că cea mai buna soluţie ar fi ca acum să nu fac nimic ci să aştept cuminte să văd ce se va întampla.

Poate vă întrebaţi de ce am început să scriu? Recunosc că mă gândeam de ceva vreme la asta, însă nu am crezut că o voi face vreodată.

În regulă, ajunge cu explicaţiile, pentru că oricum nu mă ajută cu nimic. Să spunem doar că am simţit nevoia să incep să fac ceva ce nu am mai făcut pănă acum. Iar acest lucru este scrisul. Mi-am propus să încerc să scriu zilnic câte ceva până voi împlini vârsta de patruzeci de ani şi apoi mă voi hotărî ce voi face în continuare în privinţa asta.

Vă mulţumesc şi vă aştept pe toţi pe blogul meu. Cu drag, Carla

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu